2011. augusztus 5., péntek

~273. Gackt

Mert még mindig annyira UNBELIEVABLE X'D
Oké, hogy úgy mentem, hogy hát... Gackt... majd csak lesz valami, mivel régen nagyon szerettem, aztán meg a feledés homályába került XD valahogy nem igazán hallgattam már, meg nem is nagyon érdekelt. De azért megvettem a jegyet, mert hát azért mégiscsak egyik nagy kedvencem volt anno.
DE MEGÉRTE *o* Azt mondom még most is, hogy megérte az árát XD

De kezdjük az elején a kalandos kijutást és a beszámolót XD

Szóval, úgy terveztem, hogy elég nekem olyan délután 3 órási busszal elindulni, valamivel több, mint 1 óra alatt beérek. Mert általában annyi alatt beérek a Stadionokig. De a megérzéseim nem csaltak meg most sem, így fél 3-kor már elindultam és vettem ki pénzt is, mondván, hogy akkor nem teszek kitérőt vagy keresek Pesten autómatát. És jól tettem, mivel akkora dugó volt Pest felé menet O___O; Valami baleset volt az M0-n, így a max 25 perces buszozásból másfél óra lett. De utána már simán ment minden, 5 előtt pár perccel sikerült csak bejutnom Sationokig, ahol Milával és Ágival találkoztam, utána meg meg kellett kérdeznünk, hogy jutunk el Symáig, mert azt nem tudtuk XD De csak odaértünk, és már kisebb sor állt a kapunál, az elején leálltam Anitával beszélgetni pár percre, aztán úgy döntöttem, inkább hátramegyek Miláékhoz, mert hát mégiscsak maradok jógyerek XD Meg még koncert előtt is úgy gondoltam, én nem akarok elől állni, sem a tömeg közepén, mert eléggé veszélyes a magyar fengörlközönség XD főleg a 10enévesek... Tapasztalat, ott voltam majdnem az összes japán banda koncertjén, és kegyetlenek... Szóval végül jobb volt nekem hátul, olyan 10. sor környékén XD Mert kb az volt a hátulja a tömegnek, mögöttünk inkább szellősre vették a koncertet XD
Na de sorbanállás. elég volt egy életre XD Kint is álltunk vagy 1 órát, szerintem összesen, bár ot többnek tűnt XD De mivel fél 7 körül már bent álltunk a teremben, csak nem lehetett annyi o__O; Bent meg persze előbb betámadtam a merch pultot, gazdagabb lettem 2 legyezővel és egy nejlonGackttal XD (egyik legyező Anetté ♥) jó kis óccsó zacsi XD namindegy. nem panaszkodunk XD
A teremben ami rossz volt, hogy túúúúúúl sokat kellett várni, mire elkezdődött a koncert, plusz csúszott is 20 percet. Én olyan 7 körül már inkább a földön ültem és elfoglaltam magam facebookon X'D (helyzetjelentés ollé :'D) meg csináltam képet a színpadról XD Koncert alatt nem fényképeztem, nem is terveztem, és jobb is volt ez így, mert elvonták a figyelmemet X'D
És akkor magáról a koncertről: FERRRRRRGETEGESSSSSSSs volt *o* Nem gondoltam volna, hogy az előző napi "én nem akarok Vanillát, mert visítva röhögök és nembírommmm"-ből hatalmas tombolás lett XD köszönjük a 2 órányi fanservicet u___u ♥
meg az elején mikor nigga testvérünk bemondta a szövegét XD lényegében madafuka bicsiz XD ne dohányozzunk bent. inkább kint. de ott se mert tüdőrákot kapunk (és hogy ő mennyire faking figyel ránk XD) meg ne csináljunk képet, meg vegyünk meg minden merch-t, ha rosszat csinálunk, akkor meg harakiri X'D (oké, pontosan nem emlékszem a szövegre, de remélem a lényege átjött madafuka bicsiz XD)
Amit kevésbé díjaztam az elején, hogy 1-2 szám után jött 10-15 perc közönséghergelés "my f*cking brothers" és "my fucking, amazing, sweet sisters" és hasonló szövegekkel. Bár ez csak az elején zavart, utána már vállvontam, hogy ez is a show része, meg van bocsátva XD a végén megint eljátszotta ugyanezt, pluszba még ugye a szokásos akarjuk-e hogy visszajöjjenek és hogy perszehogy visszajönnek XD na meg a "Showmeeeee~ how much~ how much~ how much you love me~~~/wanna f*ck me~~" X'D hátoké :'D szeretünk :'D Mondjuk vicces volt, mikor Jon és Gackt azon versengtek, hogy melyik oldalon hangosabb a közönség XD amit persze én nem nagyon észleltem a vége felé, mármint a hangerőt, mert bedugult a fülem meg a hang mint tudjuk, előre terjed XD
A számokra nem emlékszem, mert a felét nem is ismertem, csak 1-2x hallgattam meg még szerdán XD de Vanilla és Jesus volt XD ♥ nekem ennyi bőven elég XD The end of the day is volt de az majd csak 1 hónap múlva jelenik meg kislemezen ~.~ (tudtommal...*türelmetlen kellneki*)
Számokról ennyit XD Jöjjön a show része: FANSERVICE!!!4!!4!!NÉGY!4!!!4! X'D
Amúgy azon röhögtem, hogy mikor Gackt és Jon le akarták magukról tépni az inget... ÉS NEM SIKERÜLT X'D Gackt mondjuk háttal állt és úgy próbálkozott, Jon meg szembe XD nézem, hogy tépi és kb 3 gomb elrepül, utána még legalább kétszer meg kellett rántania, mire egyesével szétjött XD Gratulálok, legközelebb csináljátok úgy, hogy könnyebben szét lehessen tépni u_u♥ De legalább röhögtem egy jót :'D Utána a folyamatos egymást tapizás, meg magunkat tapizástól inkább a fejemet fogtam, hogy nekem ez sok(k) X'D de nem panaszkodom, ingyé fanservice ♥ ÉS TETSZETT IGEN XD lehet dobálni a köveket meg fújjogni XD én is fujjogtam meg röhögtem eleget, főleg mikor szó szerint testközelbe került egymással Gackt és Jon *q* oké, nemtom a gatya alatt volt-e valami (szuszpenzor max X'D) de uh XD Amikor Jon háttal állt Gacktnak, az meg végighúzta a hátán az ujját...aztán a nadrágot is *q* én ott haltam el XD igaz közben majdnem megfulladtam párszor, mert nem tudtam eldönteni, hogy sikítsak vagy röhögjek XD viszont ott már majdnem átmentem tüncögésbe (XD) amikor úgy a jó háromnegyedén túl voltunk a koncertnek, és Jon ott lógott-lihegett Gackt nyakában. és végigkarmolt rajta X'D tudom, érdekes reakcióim vannak XD (tüncög körbe)

Igaz, közben meginogtam, hogy ne kapjak-e el egy berepülő inget/nyakkendőt, de anélkül is esélytelen lett volna, mivel nem nőtt szárnyuk és a 3-4. sornál messzebb nem jöttek. jobb is XD Bár a végén Takumi jól összecsavarta az ingjét és úgy dobta hátra. mellém 1 méterrel. és egy 2 méteres (külföldi) srác kapta el a barátnőjének u__u Mondtam is Miláéknak, hogy következő koncertre be kell nekünk is szerezni ilyen magas csávókat, akik majd elkapnak nekünk pár színpad felől érkező dolgot u_u hm.
Amúgy megígérték, hogy legközelebb is jönnek~ remélem be is tartják :'D
Bandatagok: ki fogok akadni X'D Mikor először olvastam, hogy kik jönnek, örültem, hogy jaj de jó, Chacha és You~ és sajnáltam, hogy nem Junji jön, ekkor határoztam el, hogy nem állok én neki tömegverekedni az első sorokért XD Aztán pár napja eszméltem, hogy jéé, Takumi és U:zo a másik 2 hiányzó tag, akiket nem ismertem XD pedig DE ISMERTEM XD Ők jöttek közel 2 éve Miyavival is ♥ még mindig láááw srácok ^^♥ (a dobos Shinyát nem ismerem és nem is fogom, reklamációt kommentben fogadok XD)
A végén persze ott tartottam, hogy el is felejtettem You-t XD és fel se ismertem... és akkor se esett le, hogy ő az, amikor többen is kérdezték, hogy ki a másik gitáros XD csak néhány órája esett le, mikor néztem a blogját, hogy aaaaaaaz basszus ő volt X'D na szép...
U:zot pedig elrablom és megtartom *w* kis idióta X'D ♥ kapott is párszor Shinyától a fejére, hogy ne hülyéskedjen annyit a vizespalackokkal XD pláne nem akkor, mikor Gackt épp meghatóan szövegel XD ennyit erről XD

Negatívumok:
- a külföldi apuka, aki 5 percenként jött be a tömegbe a tizenéves lányához.
- kint a sorbanállásnál a csöves jegyetakarokvenni fazonok o__O; úgy se tudta volna kifizetni, nem értem miért kellett volna neki o__O;
- koncert alatt annyi mindent bedobáltak, és kb 3-4 vizesüveg mellettem repült el XD vagy felettem és bánatomra nem nőttem 20 centivel magasabbra u_u
- nem a koncerthez kapcsolódva, de LESZAKADT A TÁSKÁM PÁNTJA XD szerencsére már majdnem itthon voltam :'D vagyis majdnem nemteljesen, de úton hazafelé XD

ENNYI XD

ja, nem XD színpad és a merch :'D



zárásnak a hazajövetel sem telt teljesen nyugodtan, mert miért is történne. áj láv békávé... -.-; de lehet csak a hiperpigmentált (magyar.) embereket nem bírom elviselni tömegközlekedésen XD
Amúgy anyám is jófej, hogy mikor a buszra várok felhív, hogy be kéne menni Auchanba, ha jövök hazafele, mert odaadja a pénzt és vegyem meg a bérletet. szóval volán helyett bkvval mentem, mert az nem kint a főúton tesz le, hanem az áruház előtt, és akkor már éppen hogy csak pár cérnaszál tartotta a táskám pántját, így kénytelen voltam venni valami másikat. Ami egy lila hátitáska lett ♥ occsó és egészen masszívnak tűnik, remélem nem esik szét :'D
Végül egy darabban hazaértem, igaz vagy fél órát, ha nem többet vártam a buszomra a tűző melegben ~.~ bah nagyon sütött a nap és a napszemüvegem meg itthon figyel :'D

amúgy most péntek van és délután 4 elmúlt mire befejezem eme csodás és érdektelen beszámolót XD ne zavarjon senkit meg, ha a címnél/bejegyzésnél éjfél környéki dátum szerepel, csak éjszaka a telefonomról próbáltam blogbejegyzést írni, csak épp a címen kívül semmit nem akart a kötsögje XD *szeret telefon ♥ XD *


AMÚÚÚÚÚÚÚÚGY~
The end of the day PV preview u__u ♥ nekem kell a teljes szám T__T *hisztizik*

MEG AKINEK VAN A TEGNAPI GACKT KONCERTHEZ SETLISTJE, AZ DOBJON MÁR MEG VELE, KÖSZI ♥


u.i.: akit érdekel, írtam egy beszámolót angolul. csak az olvassa, aki nem riad vissza az angoltól, vagyis az ÉN angolomtól (ami sztem hemzseg a nyelvtani hibáktól na meg elég gyér a szókincsem :'D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése