2011. augusztus 31., szerda

~ 279. D TOUR 2011「鳥籠御殿 L'Oiseau bleu」Live on ustream

igeeeeeeeeeeeeen *w* öhm. akkor megpróbálok valami blogbejegyzést-beszámolóféleséget összealkotni a látottakból XD

Magyar idő szerint 11-kor kezdődött az egész, gyakorlatilag is akkor kezdődött, csak nem a koncert XD Hanem egy kis backstage comment mindenkivel. Meg közben leadtak egy kisebb PV-vegyesfelvágottat (Ouka, Schwarzchild, éééééés sok sok Torikagogoten-L'oiseau bleu XD meg még pár random o__O;) Na meg 2 komment között mikor beengedték a közönséget és megállítottak random rajongókat, hogy honnan jöttek, ki a kedvenc tagjuk, kedvenc számuk és hasonlók. szinte mindenkinek Asagi volt a válasz XD nem is értem, miért :"D *trololol* Am Asagi a kommentjében köszöni h nézzük őket, meg h lett fb-jük és örül a sok kommentnek stb. Aztán megint Torikagogoten PV XD Aztán Hide-zou komment. Háta mögött egy tükörrel, amiben látszódtak a többiek a szoba másik felén XD Aztán jött Hiroki, aki szerintem túl sokat pislog és bólogat, miközben elhadarja a mondanivalóját o__O; de nembaj :'D ♥
am sorban a kommentek: Tsune, Ruiza, Asagi, Hide-zou és Hiroki~ Aztán meg egyesével ugyan, de összeálltak egy közös kommentre is XD
Aztán megint Torikagogten PV X'D meg volt ott még egy ilyen 20 mp-es bevágás a többiből is. Közben meg backstage életképek XD Ruizának már koncert előtt sminkigazítás :'D Aztán meg Asagival elindultak lefele a lépcsőn, gondolom a színpad felé, Asagi papírral a kezében (ami nem dalszöveg volt, csak viccből írtam twitteren XD sztem a setlist-t tanulmányozta XD)
Végül megint ugyanaz a PV XD közben már hangszerek a kézben, Tsune még leteszi és nyújt egyet *w* Hiroki "I approve this live" kézjelek, csapatkiáltás és indulhat a koncert *w*

Ki gondolta volna, mi lesz az első szám. Na, tippek? Persze h Torikagogoten ~ L'oiseau bleu ~ X'D ekkora trolkodást ollé :'D
Aztán~ 7th rose, 花摘みの乙女 ~Rozova Dolina~ ♥ Asagi csörgődobbal XD Ruiza meg akusztikus gitáron játszik *w*
4. szám: Guardian~ D no minnasama wa HÖRRHÖRRshiteimasu XD mert hörrhörr volt a javából XD én meg folytam asztal alá, mikor Asagi átkarolta Ruizát és egy mikrofonba hörröltek *w* Aztán Tsune time~ szóló~ meg közben örömködtem, hogy Hirokinál hátul is van külön kamera *w* és tök sokszor mutatták, ahogy dobolt. de még hogy dobolt *w* awww~ ♥
5: 羽根をひとひら (Hane no hitohira) , 6: Yami no kuni no Alice *w* egyik kedvencem ♥
És jön a poén~ Asaginál egy eeeeeeeeeeeekkora zászló XD és Night Shipp D a következő szám~ és mindenki előre jött az emelvényre~ kivéve Hiroki, ő maradt a doboknál, de nem is volt baj, mert utána ooooooooooolyan dobszólót játszott, hogy bvah *w* nekem annyi volt~ ♥ (közben persze a többiek kimentek, aztán a dobszóló végén visszajöttek) Tsune hörrhörr XD
És Asagi is visszatalált a színpadra, 9. számnak pedig 伝承されし空の物語 (Denshou sareshi sora no monogatari) aztán 10. Meteo ~mubi no Koku~ Ruiza szóló~ in the front emelvény with Hide-zou XD
11. Day dream *w* abszolút kedvenc, innentől kezdve boldogan halok meg ♥ és az a rózsás mikrofonállvány *w* ♥
(Bár azt hozzá tenném, hogy élőben azért, lehet csak nekem, de Asagi hangja nem épp kristálytiszta. lehet megdobálni, nem azt mondom, hogy rossz lenne, csak néha egészen hamis és bántja a fülemet XD )
12: GOD's Child éééééés~ 13: 闇より暗い慟哭のアカペラと薔薇より赤い情熱のアリア (Yami Yori Kurai Doukoku no Acapera to bara yori akai jounetsu no aria) XD Asaginál meg egy KÉK színű lovaglópálca volt még a következő szám alatt is *w* (Independent queen) és omg és fanservice XD oké, csak a bandatagokat fenyítette vele XD de nekem ez épp elég is volt *q*

Aztán jött egy adag ooooooiiii~ hörrhörr megint Toki no koi számnál.
És az utolsó szám: Day by day *w* de előtte Ruiza persze megzavarta Asagi beszédét, hogy utolsó szám stb azzal, hogy akkor most ideje lenne felköszönte Őfelségét XD szóval Ő Asagisága kapott tőle egy hatalmas csokor vörös rózsát ♥ és azzal énekelte végig a Day by Dayt~

és encore X'D na ez egy érdekes állat volt XD
Hogy miért? mert 4 is volt belőle XD NÉGYSZER JÖTTEK VISSZA A SZÍNPADRA !!!!4444!!NÉGY!!4!!! ♥
Encore part 1: Dearest you és Fanfare~ utóbbi megint kis zászlócskákkal by közönség és Asaginál is volt 2 :D és visszahozták a mikrofonállványát *w* ♥
Encore part 2: Okuru Shoudo és Sleeper
Encore part 3: mert már ezt se hitte el senki, hogy harmadszor is visszajönnek XD na. Hana midoi és EDEN~ ééééééés~ Asaginál egy ostor volt O__O; én eskü attól féltem, hogy véletlen eltalálja valamelyik bandatagot XD öhm O__O; kész DBSM volt itt kéremszépen XD
Encore part 4: igen XD ezt is megértük XD Lost breath volt az utolsó szám, aztán tényleg véget ért a koncert.

Ezzel vége is a több, mint 2 és fél órás (!!! igen, nem számoltam el O___O;) koncertnek. És én örülök, hogy tegnap óra nem aludtam, CSAK EMIATT XD Igaz, már reggel el akartam volna menni, ha nem állok le random koreai műsorokat nézni Heechullal XD Secret ohyeah XD *vinnyog*

Na, de, koncert után volt még egy kis backstage komment. Ahol a banda megköszönte h néztük őket és hasonlók. Meg Asagi h felköszöntötték szülinapja alkalmából (amit elfelejtettem ide kiírni, szal aug. 29.: Omedetou Asagi ♥ )
Jha és volt bejelentés ha jól értettem új számok meg zenkoku turné, ahol zárókoncert asszem CC Lemon hall? nem emlékszem XD de december végén lesz a final.

és ennyi XD
A végére még beteszem a setlistet a kommentjeim nélkül, és akkor aki keresi, annak nem kell kiválogatni XD

1. Torikagogoten - L'oiseau bleu
2. 7th Rose
3. 花摘みの乙女 ~Rozova Dolina~
4. Guardian
5. 羽根をひとひら (Hane no hitohira)
6. Yami no kuni no Alice
7. Night Ship D
8. Hiroki drum solo
9. 伝承されし空の物語 (Denshou sareshi sora no monogatari)
10. Meteo ~mubi no Koku~
11. Day Dream
12. GOD's Child
13. 闇より暗い慟哭のアカペラと薔薇より赤い情熱のアリア (Yami Yori Kurai Doukoku no Acapera to bara yori akai jounetsu no aria)
14. Independent Queen
15. Toki no koe
16. Day by Day
Encore
1. Dearest you
2. Fanfare
3. Okuru shoudo
4. Sleeper
5. Hana midoi
6. EDEN
7. Lost breath

Gomen, hogy ilyen össze-vissza hol kanjival, hol anélkül XD Akinek nem jó így, javítsa ki u__u

Amúgy csináltam úgy a koncert felétől screenshoot-t XD Mert csak akkor jutott eszembe, hogy olyat is tudok XD Igaz, elég fos minőségűek, mivel nem éppen volt az a UST olyan nagyon HD minőség u__u


katt a képre a nagyobbért vagy mi u__u

és aki akarja, tumblr-n is megtalálja XD

és all credits goes to me, ami a képeket illeti. Hogy megcsináltam XD minden más jog a bandatagokat illeti, nekem semmi hasznom nem származott belőle, max jól elvinnyogtam a gép előtt XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése