2011. augusztus 14., vasárnap

~ 276. Welcome to NARNIA~

ez lett a hétvégénk jelmondata :'D

Szóval~
Pénteken elindultunk és levonatoztunk Anettékhoz Szikszóra (mert miért ne), hogy eltöltsünk öten egy jó kis hétvégét X'D Rég nevettem ennyit :'D
Nagyon részletes beszámolóval nem untatnám a népet, helyette inkább az agymenéseinket szedném csokorba, mert nem volt egyszerű, amit összehülyéskedtünk 3 napon keresztül X'D napra pontosan nem tudom már lebontani, de így is elég ütős lesz, szóval aki nem bírja rekeszizommal, az ne nagyon olvasson tovább :'D na meg persze vannak a szokásos "belső poénok" amit nem mindenki ért meg, de akik érintettek az ügyben, azok úgy is tudják, miről van szó, és legalább mégegyszer (vagy többször, ha elolvassák XD) újra felidézzék ezt a hétvégét :D szóval inkább címszavakba szedve tessék~ XD

~ Angival és Roxyval ülünk a szobába és épp a régi "kedvenc és abszolút" szappanoperákról beszélgetünk. 1: Eszmeralda X'D annak is csak zöld ruhái voltak. Na meg a haja is khm.... XD 2: Guberálós Marijjá XD 3 napig ette a krokodil X'D 3: minden szappanoperában felbukkannak a következő elemek: vagy vak lesz az egyik, vagy lebénul, vagy meghal. de általában az első kettő XD

~ kint a konyhaasztalnál ülünk és nem tudjuk, mivel foglaljuk el magunkat. Anett hozza a Monopolyt. SPONGYABOBOSAT X'D 1: kölyökvirsli klub (pedofiloknak XD) 2: büntiszoba :'D 3: szörnykamion -> Hiroto ijesztget XD
Na meg persze a legnagyobb poén, szegény Angit oltottuk, hogy mivel sokmindenről lemaradt az utóbbi időkben, így ő Narniában él és oda nem jutnak el a hírek :'D
Persze Narnia ugye még falu. majd fel kell dolgozni várossá XD és persze Kai lesz a belsőépítész :'D
~ Anginak patafétise van: Kai a csillámcsődör, Narniában meg faunok vannak XD

~ "van az a banda, az az SS izé..." "náci501" XD

~ kint ültünk a (hulló)csillagos ég alatt, mindkét éjszaka, de már nem tudom melyik elszólás mikor volt. (valószínűsítem, hogy szombat éjjel volt több XD)
1: Luna... hogy van a Hold angolul? lunasájni XD 2: na mi van, megvilágosodtál? XD (szegény Angi kapta sorba a szivatást XD)

~ bent ülünk a szobában, egymás után nézzük a kpop videókat (főleg suju...) aztán persze elkezdjük "tervezgetni" hogy fel kéne tölteni Narniát :'D szóval majd visszük az egész bagázst XD mert tízen vannak, mi meg öten, mindenkinek jut kettő XD vagy majd ők körbenyalnak minket XD meg majd "te jó voltál, jöhetsz mégegyszer"
Aztán Timi elindított egy Suju koncertet. "Milyük van?" "Sokan vannak." "zöld rúdjuk van, az van XD"
Azóta mindig emlegetjük, hogy majd ebayen rendelünk zöld rudat :'D Mert ebayen mindent lehet kapni :'D (Bár Roxy állítja, hogy Sungmint nem, mert megnézte és nem volt D: )
Na meg persze mi öten leszünk a native narniaiak. a sok hímegyed meg majd a bevándorló (én meg beszóltam Anginak, hogy Kai a bevándorLÓ XD ha már csillámcsődör :'D )

~ Aoi és az ő mt Fuji-ja X'D na meg persze a teteje havas XD
na meg persze én megmelítettem vasárnap reggel pakolás közben, hogy hát az alkatom miatt én nem tudok mit kezdeni azzal a sok gebe jérokkerrel (Aoi, Reirei és a társaik...) meg különbenis kétszer belémférnek XD

~ kint állunk a vonatmegállóban és épp várjuk a vonatunkat, Anett közben arrébbsétált 8asszem cigivel) és mondta, hogy ott van egy cserépkályha o__O; én meg megyek, nézem: cserép KAIha X'D

ennyit a szóvicceimről XD

Na meg persze voltak elég emlékezetes megmozdulásaink, nekem meg pláne XD
Anett még a héten írta, hogy ha tudok, vigyek pillecukrot, hogy majd kint az udvaron a tűz körül majd égetjük őket *-* amiből az lett, hogy nem találtam másmilyet, csak HUPIKÉKTÖRPÖSET X'D szóval azt vittem. persze megsütni nem sikerült, mert leolvadt a izéről. villa vagymiaz XD és a tüzet körülvevő téglára folyt XD hát :'D utána meg a következő megégette a számat D: de legalább röhögtünk egy jót XD
Na meg láttunk csomó hullócsillagot *w*

És~ kaptam tortát ♥ köszönöm~ ♥


A miért kaptam én tortát kérdésre egyszerű a válasz: itt a szülinapom, és úgy tervezték Anették, hogy akkor ott ünneplünk :3 szóval kaptam tortát~
Meg persze szombatra terveztük, hogy majd bemegyünk Lillafüredre, amiből nem lett semmi, mivel előző éjjel hajnalban mentünk aludni XD Végül csak Miskolcra mentünk be, vásárolni meg kávézni~ és hatalmas kijelzőn Beast - Shock videót néztünk, mert leadták XD

Vasárnap pedig annyira nem akarózott hazajönni~ délelőtt/koradélután még fényképezgettük Kishit és Caim-ot, aztán indulni kellett a vonathoz D:



Szóval~ olyan este 8 körül értem haza. És mennék vissza D: Már hiányzik mindenki~

Amúgy meg sokmindent kihagytam, mert vagy nem jegyzeteltem fel, mert egyszerűen képtelenség lett volna XD Vagy közben már kiesett, vagy egyáltalán minek osszam meg XD Bár elvileg magamnak írom ezeket, hogy majd ha öreg leszek, vissza tudjam olvasni és jót derülni, hogy miket csináltunk :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése