2011. július 31., vasárnap

~ 272. Someone looks jealous

hahaha :'D mert ma teljesen elment az eszem, miközben a R&R magazint nézegettem XD
És volt benne Kouki, aki akkora hatással volt rám, hogy voltam olyan fáradt és daydreamingeltem egy sort vele. Igaz, először Ruki volt, aki húzta Reita agyát, aztán nemtom hogy került a helyére Kouki XD

lényeg, hogy az az ember egy perverz dög X'D és sikerült annyira kikészítenie engem is, hogy papírra, vagyis word-be kellett vetnem, hogy végre lecsillapodjon. De van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem végzett ő ezzel... vissza fog még térni, mint a jedi X'D

na szóval az egészből egy kb 1 oldalas szösszenet lett XD elégedjen meg ennyivel a dögje XD

szóval itt el is lehet olvasni, mit alkottatott velem XD már aki akarja az agymenésemet olvasgatni :'D


mondjuk arra azért kíváncsi lettem volna, hogy ha Ruki marad, akkor hogy alakult volna az egész XD de asszem nem akarom ezt megtudni, de félek, hogy amint elalszom, meg fogom tudni XD
Mert jelentem, ez az egész az elmúlt 1-másfél óra műve XD és most minnyá hajnali 5 van X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése