2011. július 5., kedd

~ 261. doramák~ agyfaaaasz XD

A teljesség igénye nélkül, lista a most készülő és/vagy mostanában bemutatott doramákról XD Némelyiktől komolyan erektált az agyfaszom mikor megláttam, és legszívesebben falnak mentem volna tőlük XD

1: Hanakimi 2011 remake
most komolyan... ki akarna megnézni egy remake-t a Hanakimiből, ha ott az eredeti olyan színészekel, mint Oguri Shun, Ikuta Toma és Yamamoto Yusuke? :'D nálam ez ki fog maradni, inkább megnézem még párszor a "régebbit" meg a tajvani változatot :'D

szerk: oké, visszavonom X'D jobban megnézve a szereplők listáját, van néhány (számomra) ismerős arc...
~ Yukito Nishii - ő volt Ciel a Kuroshitsuji musical-ben *w* ott még gyerek volt, ebben viszont fel sem ismertem O__O; oké, 16 éves, de AKKORIS O__O; ő lesz amúgy Nakao... meg lesz rontva szegény gyerek ott ;__;
~ Ren Kiriyama - csak annyit mondok: Cafe Daikanyama, Boys love movie 2 és Tadashii ouji no tsukurikata ♥
~ Tomo Yanagishita - ahogy tudja mondani, hogy "Gii~" na én attól elhalálozom *w* igen, takumi-kun series 1. részében ő volt Takumi ♥




2: Ikemen desu ne~
ööö koreai You're beautiful (kedvenceeem~~~) japán remake változata.
na ez viszont tényleg DAMEda lesz... JGS és HongKi alakítását nehéz lenne felülmúlni, és nem találtam a szereplők között senkit, aki miatt megnézném. Engem nem lehet megvenni holmi AKB48 taggal meg a Nana movie Junkójával...




3: ami viszont jó és érdekelni fog és MEG IS FOGOM NÉZNI MERT MEG KELL~
Ouran High School Host Club~ *w*
az animét szerettem, szal alap, hogy meg akarom nézni, pláne, hogy Yamamoto Yusuke játssza Tamakit *w* és nagyon jól játssza *w* SZóval ennél a doramánál semmi meggyőzésre nincs szükség, hogy megnézzem :'D



4. a tuti befutó Ouran mellett:
Arakawa under the bridge X'D én felsírtam komolyan, mikor megláttam, hogy dorama lesz belőle. Akkor meg pláne, mikor megláttam a szereposztást XD
~ Oguri Shun, mint a kappa főnök :'D
~ Yuu Shirota, mint "Nővér" X'D és ki fogok halni, ha megnézem XD




egyelőre ennyi az, amikről szót ejtenék, amúgy meg amit most nézek, csak ajánlani tudom~
Atashinchi no Danshi :'D szintén Yamamoto Yusuke~ ♥

és még amiket terveztem, de eddig nem jutottam odáig, hogy megnézzek:
- Yanki-kun to Megane-chan
- Tumbling
- Rookies
- Juui Dolittle (Guri, mint állatorvos X'D)
- Binbo danshi (mert még nem láttam :'D)
- Detective Lovesick
- Chasing my girl
- Bakamono
- meg annyi filmet (és további doramát), amennyit csak lehet, persze amikben van: Oguri Shun, Ikuta Toma, Yuu Shirota, Hiroki Narimiya, Koike Teppei... egyelőre ennyi XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése