2011. július 26., kedd

~ 270. Rock and Read és Versailles

meeeeert végre megkaptam *w*
bahaha *w*

fengörcs veszély VIGYÁZAT XD

na, szóval. a mai nap, ami Isshi után jött.
eső. mert miért ne? XD
a busz késett... legalább 25 percet... ha nem többet...
Aztán még dugóba is kerültünk... nagyon jó...
Aztán sikerült Anettnek vennem 2 vonaljegyet, hurrá :'D
Aztán meg kiderült, hogy a 24-es villamos síneket felújítják vagy tudom is én, de fel volt túrva minden és nem tudom, hogy járt-e valahonnan arrébbról a villamos, nem is érdekelt, mentem 1-essel aztán metróval (mert az gyorsabb útvonal volt kb 10-15 perccel, minthogy vissza HÉVhez vagy más úton eljutni Borárosig és onnan Blahára majd metróval u__u)
Aztán bah~ Keletinél Anett nyakába borultam XD fél órát késtem :'D és mentünk Flohoz~
És ott jól kitárgyaltunk mindent XD Takumi mangát, a magazinomat és a Versailles lemezt, Aoi evési szokásait élen a banános-sűrített tejes pirítóssal X'D meg Reita rendetlen lakását és a 2 madarát, meg hogy úgy sem tudja kimondani, hogy OSZKÁR X'D tuti nem tudja kimondani X'D *nagyonröhög*
Ami viszont nem volt vicces, az a sok horrorizé O_____O; túl paranoiás vagyok én hozzájuk, de csak nem hagyták abba T__T jó, hogy nem félek a nyikorgó lépcsőnktől meg a tükröktől, de akkoris X'D na...

Végül aztán haza kellett jönnöm, csak pöppet későn indultam el, így 11-kor estem be a kapunkon XD kiderült, hogy a kutya persze ki van engedve, de szerencséjére nem jött előre, különben rálépek a sötétben X'D

bah, és ma megint megyek Floékhoz, mertcsakmert *w* és még most idehozom a mangát, amit mondtam, hogy majd viszek és megfejtjük X'D
Rental lover *w* jó kis yaoi XD ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése