2011. július 19., kedd

~ 266. mert utáljuk az időjárást XD

mert utáljuk és kész X'D

Reggel mikor elindultam, hét ágra sütött a nap, meg lehetett volna gyulladni, meg kb egész nap változatlan volt a helyzet, és persze mikor kezd el ez megváltozni? Amikor elindulok haza X'D
De ez is úgy változott, mint a tervezett program. Az eredetileg "menjünk a MOM-ba mert miért ne"-t felváltotta hogy túl meleg volt és különben is XD elmentünk a postára aztán meg inkább mekiben vettünk kaját/fagyit/én jeges csokoládét karamellával XD Aztán irány vissza a hűvös lakás :'D
de legalább jót beszélgettünk XD meg megjegyzésként hozzátenném, megállapítást nyert, hogy most már Uruhához is van közöm X'D
Először is mert a nyakamban a medálomon a hebi 蛇 (kígyó) kanjija volt, aminek van egy olyan jelentése is, hogy hard drinker XD ez ugye stimmel... :'D
Aztán meg jött az új kép X'D Ami a Shoxx borítóján van és uruhának van egy darab szőke tincse, ami hosszabb a hajánál. És lám lám, nekem is 2 éve úgy lett megcsinálva a hajam XD (igaz, hogy 2 éve lett festve a tincs, és kb másfél éve nézett úgy ki, mint Uruhának X'D na. :'D )


nesze nekem :'D csak az én hajam kicsit hosszabb volt X'D

na meg... AOI SZŐŐŐKEEEEEEE XD
mondjuk mikor írta twitteren valamikor, hogy no more pink haj, akkor azt mondtam, hogy ha szőke lesz, odamegyek és szálanként tépdelem ki XD
de... mégis tetszik X'D jó, hogy nem az egész szőke :'D nekem ez így tetszik XD (sztem lehet azért, mert Hitsunak szokott ilyen kétszínű lenni XD )

Nadenadeee~
időjárás...
Szóval mikor jöttem hazafelé még nem igazán volt semmi, nem is borongott be csak kicsit fújkált a szellő. Aztán mikor már a héven ültem anyám rámtelefonált, hogy van-e nálam esernyő, emrt hogy az Auchannál már esik. Mondom majdnem már a Szent Imrén voltam és még nem volt semmi csak kezdett sötétedni meg elborulni, mikor leszálltam már csöpörgött, és 10 perc buszmegállóban várakozás után elkezdett esni XD pont beért a busz, amikor úgy jobban rákezdett. Aztán még mielőtt elindult volna a busz akkora vihar kerekedett, hogy ihaj X'D komolyan nappali világosság lett amikor villámlott O__O; Hazafele meg folyamatosan villámlott meg dörgött és pont felettünk és bvahhaaaaa ;___; *utál vihar* a busz is beleremegett eskü némelyik dörgésbe XD
na de mire elértünk volna Halásztelekre, húgom hívott, hogy még barátnőjééknél van és hogy várjam meg mert nincs nála ernyő XD de végül hazahoztak minket kocsival, szal nem kellett a viharos esőben még vagy 10-15 percet sétálni :'D ráadásul sütöttek sütit X'D

És hogy az éjszaka se legyen vicces és nyugodt (mert ma már másnap van muhaha XD és minnyá másnapmásnap lesz XD) mikor úgy gondoltam, hogy oké, kezd a vihar visszajönni, gépet kikapcsolom és nekiállok olvasni a lámpánál, akkorákat kezdett el csattogni az ég meg minden, hogy inkább fogtam amgam és a lámpát is kihúztam XD
Nem tudom hogy, de elaludtam és csak reggel keltem fel a következő adag villámlás-dörgés kombóra... ami kb 1 perc alatt vált semmivé X'D komolyan... lent ülök az előszobában, kint zuhog meg minden, aztán egyszer csak elhallgat és kisüt a nap X'D Mikor kimentem a teraszra megnézni, hogy mi lett ez a hirtelen jött csend, hét ágra sütött a nap és majd megvakultam akkora erővel X'D


szóval... időjárás f.u. X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése