2011. július 22., péntek

~ 267. drága fiaim~

Nem, nincs gyerekem mielőtt valaki erre gondolna XD
Inkább csak papírra vetett gyerekeim lettek.
Pontosabban 2 fiam, egyik gimis másik még kitalálom XD
Mert rajzolni támadt kedvem, annak ellenére, hogy sose tudtam rajzolni XD Pláne nem embert :'D De ahhoz képest szerintem nem lett annyira szörnyűséges, bár a papíron jobban néz ki valahogy, mint beszkennelve o__O;
Nevük még nincs meg én se tudok róluk semmit, de bah *w* kicsi gimis gyerekem tetszik *w* másik meg morcica X'D
És szerintem lehet hogy ők életem első és egyetlen normálisan megrajzolt alkotásai. Bár rájöttem, hogy szeretek rajzolni, csak annyi a baj, hogy kell mindig egy minta, ami alapján elkezdem, igaz, hogy egyáltalán nem hasonlít az én változatom az eredetihez, csak valami támpontként szolgál.
Eredetileg Starry sky animét néztem és abból 2 szereplő képét néztem, miközben próbáltam alkotni valamit, de már az elején rájöttem, hogy semmi hasonlóság nincs a képernyő és a papírra vetett egyedek között X'D Bár állítom, hogy morcica emlékeztet Hotsumá-ra az Uraboku-ból... de lehet csak a morcos fejük miatt X'D ♥

na, de akkor itten vannak a drágáim~



na, tessék~

asztalon csücsülő fiam kezét köszönöm húgomnak, hogy megrajzolta X'D nekem nem ment és elfogyott a türelmem is ahhoz, hogy megrajzoljam XD
majd egyszer talán megtanulok rajzolni u_u és akkor majd jobb is lesz u_u

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése