2011. július 27., szerda

~ 271. mert babázni jó :'D

2. nap Floéknál :'D

Valamivel 2 után mentem, hogy tudjanak aludni is, mert hát őket ismerve ezt nem éjjel tették meg XD és nem trafáltam mellé, mert hajnali 3 körülig fent voltak XD na, szóval az ébresztő meg volt, egész nap pizsiben ollé :'D én is abban szoktam lenni ilyenkor nyáron szinte mindig XD vagyis top és rövid pizsigatya :'D
Na, az ébresztő után kis kávészünet XD kutyulós kávé XD asszem Anett így hívja :'D fagyival ♥ És Flonak sikerült kikutyulni a sajátját XD meg előtte a tejet is kiborogatta :'D de legalább röhögtünk egy jót X'D ♥
Aztán bú mozimaraton :'D Jégkorszak 3, Shrek 3 és Herkules :'D aminek a végéről már lemaradtam, mert mennünk kellett vacsizni káposztástésztát, ami felett volt egy kis szóváltás, mert Floval mi cukrozva esszük Anettnek meg ez nem nagyon idegen XD mert hogy lehet a káposztára cukrot rakni, meg a túrós tésztára is cukrot :'D de hát a túrógombóc is édes akkor meg? X'D
Na szóval Hercules végéről lemaradtam mert vacsi után már jönnöm kellett haza, hogy egyáltalán ne megint éjjel 11-re érjek haza. Ami most annyiban merült ki, hogy fél 11 körül értem haza, mert elnéztem a buszt XD 26 helyett 46-kor jön csak... de csak ebben az egy órában XD csak este 21:46kor jön, minden másik órában 26-kor és 56-kor... Volán én így szeretlek...

Amúgy meg babázás~ mert mert *w* szeressem a bjd-ket ♥
és megint elfelejtettem a nevüket éljen XD Kishit tudom, a másik kettőt megint nem XD
(azt is csak azért, mert Anett annyit panaszkodott, hogy Kishi milyen nehéz és hogy nem fér bele a táskájába a sok cuccomtól, amit felhozott nekem XD ♥)
De na. pár kép róluk *w* mert mert. ♥

"Nekem ez nem tetszik..."
"naaa~ Fürü~ szedd le rólam~"
"Léééééciiiiii~"
"Hát ha nem, hát nem... nézzünk inkább tévét..."
utálják egymást. komolyan nem akartak ennél közelebb ülni, így is majdnem leborult a kis szöszkém D:

Mert megtehetem. azért raktam fel ilyen képeket. ENNYI XD u___u ♥
És mert annyira nézett rám azokkal a nagy kék szemeivel, hogy legyek legalább én vele annyira kedves, hogy leszedem azt a pink rövidgatyát meg a macis felsőt. de csalódnia kellett u___u inkább fényképeztem X'D *hidoi desu* Azért vágta be a durcit és nézte inkább tovább a Shrek 3-at...


na és ezen kívül~
fb-re is felraktam, gondoltam akkor már ide is, mert miért ne.
j-collection legújabb darabjai ♥

Rock & read 36 - Reita *o* ♥
és Kenji X'D csakmertcsak u__u a hülye sminkje nélkül akkoris qrva jól néz ki *q*
Versailles - Holy Grail deluxe kiadás ♥
ugyanaz kiterítve :'D ugyeugye? *w* ♥
és becsomagolva ♥
Gab és V!NYL magazinok meg egy lolis szórólap ajándékba a csomaggal jött~
Mielőtt bárki azt hinné, hogy ezt marhára megengedhetem magamnak, az téved XD csak ha okosan spórol az ember, akkor így jár :'D megszenvedtem én ezekért u__u de megérte ♥ *-*

4 megjegyzés:

  1. Remi a szöszi, a másik Kiya :3 örülök hogy te nem félsz a szöszitől, mint Anett XD
    és örülök, hogy taliztunk ilyen sokat (már az átlaghoz képest XD)

    VálaszTörlés
  2. Nah örülök, hogy jól telt =) Felhívtam Kamcit, de sajnos nem tudtam menni -.- Bár megbeszéltük, hogy bepótoljuk majd bwúúúú :3

    VálaszTörlés
  3. Flo: oké, mostmár megjegyzem a neveket X'D
    amúgy meg ha fél Anett, ha nem, elég merészen öltöztetgette ott szegényt X'D bár a rózsaszín kis szoknyácskát azonnal le is vette róla XD pedig de csini volt benne :'D
    Amúgy mindig is buktam a szőke, kék szeműekre :'D meg Remi is úgy eldőlt az ölemben XD

    Roxy: bepótoljuk *w* meg majd gyere te is le Anettékhoz ha tudsz *w* bár még nem tudjuk mikor és hogy szabadulunk le X'D

    VálaszTörlés
  4. Ki kérem magamnak,én nem félek Remcitől,csak nem csípjük egymástXD Talán mert ha tehetném és hagyná is akk rá aggatnám Kishi összes ruhájátXDDDD
    Bár szó mi szó,régen meg volt a félelem is. De ez ma már át ment,h a gyere-ide-büngyüri-szeretgesselek-szét-beXD Élőben sztem mi mindig csipkednénk egymást

    VálaszTörlés