2011. július 24., vasárnap

~ 268. Bah HP 7 *w*

baaaaaaaaah mert baaaaaah *w* *o*

na szóval ma voltunk moziban megnézni véééégre a Harry Potter 7/2-t
Szóval kezdődött az egész azzal, hogy melyik busszal menjünk XD mert csak kb fél óránként jár, de végül a hamarabbival mentünk így kb volt majd 1 óránk a film előtt (csak mert ha a későbbivel megyünk, akkor Doáért nemtok átmenni XD)
Végül miután beértünk, és ennyi időnk volt, mentünk mekibe XD vettünk majdnem mind egy-egy frappét~ enyimé pisztáciás volt, és sztem az a legjobb ♥ mindegyiket megkóstoltam, de valahogy nem voltak olyan jók...
Na aztán átsurrantam Doáért, aki persze nem hazudtolta meg magát és 4 órára nem volt kész XD Én már meg sem lepődtem :'D de még épp időben átértünk XD Mehettünk is be, mire kezdődött a film~

Ééééééééssssss~ *o* nekem tetszett, de lehet, hogy nekem aztán teljesen mindegy milyen, akkor is tetszett volna X'D
mert Piiitooooooooooooooon *w* de bah DX T___T
de~ nem bömbiztem XD mert erős vagyok, mint a Pista, és különben is.
Bár annál a résznél, amikor Harry a merengőben visszanézte az emlékeit, és mikor Piton az őzsuta patrónusát elküldte, na akkor legszívesebben belebömbiztem volna egy párnába XD de párna híján... :'D

Na de kedvenc jeleneteket egyike, amikor harryék kimentik Dracoékat a tűzből (asszem az a szükség szobájában volt? XD) és khm. Harry és Draco egy seprűn.... bah XD *hülyeyaoifengörl* oké XD meg se szólaljak XD
Másik kedvenc meg a vége :'D Ron vajsörhasa X'D azon szakadtam :'D na de Scorpius *w* meg Albus Perselus *w* baaaaah *w* gyerekek~ (erről persze egyből a For(n)ever fanfic jutott eszembe. és hogy újra kéne olvasni, mert jó és mert nem emlékszem rá XD és mert nemtom hol tartottam XD)

na szóval én imádtam a filmet, bár újra nem akarom megnézni max kihagyva pár jelenetet ami nem érdekel XD szal egy olyan felehosszú filmet néznék meg XD (ki lehet találni kik legyenek főleg a képernyőn XD muhaha és nem Harry lenne az XD)

HP-hez csak ennyit fűznék hozzá u__u ♥


szal erről ennyit, most pedig meg akartam nézni az Ouran High School Host Club dorama 1. részét, de 1: dramacrazyn fentvan, de nekem gyanúsan rövid az a 22 perc o__O; mert egy dorama legalább 40 perces szokott lenni o__O; 2: letölteném én aarin-ról, de ott meg nincs felirat XD bah XD türelmetlen vagyok :'D na de letöltöm még is aarinról. aztán majd lesz külön is felirat. addig meg emgnézem anélkül, tudok annyira japánul meg nagyjából még emlékszem mi a lényege XD

na. le is töltött 20 perc alatt o__O; és tényleg 23 perces o__O; MIÉRT? ha egy japán dorama MINDIG eddig legalább 40 perces volt T___T baaaaah D: remélem csak azért mert ez az első rész. különben hisztizek mint majdnem azon reggel, hogy cdjapan-n out of print a Shoxx magazin, pedig csak 3 napja jelent meg XD

namindegy. ha tényleg 23 perces az Ouran dorama, akkor most megnézem dramacrazyn felirattal... mert most erre hogy CSAK ennyi, felébredtem X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése