2011. július 17., vasárnap

~ 263. kötsög automata XD

igen az XD na de akkor elölről :'D
Kezdve ott, hogy ma átmentem Doához (hisashiburi ne? :'D) de úgy gondoltam, hogy mivel fürdőruha híján vagyok, benézek reggel anyuékhoz, mert Auchanban mindig találok jó ruhákat, hátha most is szerencsém lesz XD de ebből nem lett semmi, de csepelen bementem a turiba és vettem 2 szoknyát X'D *hülyepicsa deszü* na majd csinálok nappal képet, mert most már túl sötét van hozzá XD

Na szóval miután reggel megvettem a bérletem elmentem hogy akkor veszek vmit inni (szoknyavásárlás után persze XD) de az automata valahogy nem akart együttműködni velem... bedobtam a pénzt, beütöttem kódot, mire kiírta, hogy "Minden termék elfogyott" ahhoz a kódhoz, amit beírtam. pedig 5x!!! megnéztem hogy mi az ásványvíz kódja XD és amúgy 2 oszlopban is volt egy csomó belőle... végignyomtam mindegyik kódját, de ugyanazt írta ki XD akkor gondoltam Cappy-vel próbálkozom abból van egy egész sornyi (6 külöböző ha jól emlékszem) és TELE VOLT XD de annál is kiírta, hogy elfogyott X'D végül random beütöttem egy kódot és kiadott egy Coca Cola Zerot X'D mondom jólvan, akkor most kibírom a kólát, bár nem szoktam inni... Aztán irány a hév, mert már majdnem 1 óra volt X'D

Aztán hogy persze most se legyen nyugtom, mert miért is... a héven odaült hozzám egy 40+ hiperpigmentált magyar, persze nekem meg ment a zene a fülemben, szóval persze hogy felkaptam a vizet és ráförmedtem hogy mi a frászt akar és miért fogdos... persze én voltam a bunkó, hogy így viselkedek, meg "szégyent hozol a kedvenc együtteseidre. én csak a bilétáidat (kitűzők XD) akartam megnézni" aztán elkezdett nekem ott papolni hogy hogy viselkedhetek így meg mittén... a végén még én kértem bocsánatot hogy oké csak hagyjon már békén. Persze utána le is szállt sztem a hévről, mert ez még a végállomáson történt mielőtt elindult volna. Persze az a 2-3 utas aki felszállt öregek még rám néztek bunkón, hogy hogy viselkedhetek így... hát oké.

Na de végül 1 helyett fél 2 körül értem Doához csak XD Aztán olvastam Ryuujiékat~ végeeeeee~ be lettek fejezve~ és ennek örülök is meg nem is XD örülök, mert végre kész, de nem mert hiányoznak XD Durci felügyelő meg Billy Baba :'D ♥ (jó, bevallom nekem Xander volt a kedvenc az éjszakai kakaózásával XD ♥ csak miattam maradt bent a történetben, mint szereplő, mert Doa kinyírta az egyik változatban XD bár nemtom ebben a kakaózása benne maradt-e vagy az is törölve lett o__O;)

meg szendvicseltünk finomat meg néztünk The Tourist filmet :'D Johnny jóóóóóó volt X'D "20 millióért ezt az arcot választottad?" "miért? nem tetszik?" "hát...." X'D
Aztán még vitatkoztunk egy sort meg egyebek aztán jöttem haza... nem, nem azért értem majdnem 11-kor haza mert addig maradtam volna, hanem vagy a hév menetrendjét variálták meg vagy nemtom, de máskor jött ma XD így pont lekéstem a buszomat, így 21:15-ös helyett 22:15-össel kellett hazajönnöm, szal jó 45 percet ott álltam a megállóban XD Na, de hazaértem :'D

itthon várt finom fagyi *w* anyuék vettek mákosgubásat meg csokis-narancsost *w* meg kell mondjam, annak ellenére, hogy a fagyis srác azt mondta hogy a mákosgubás nem annyira jó, nekem az a kedvencem *w* meg az áfonyás, pedig az áfonyát nem is szeretem XD viszont az ajánlott somlói galuskás nem nyerte el tetszésemet XD lehet a mazsola rontotta el... nem szeretem fagyiban meg sütiben a mazsolát mert olyan blöe állagú lesz x__X eskü magában zacskóból marokszám tudom enni XD de megpuhulva undorító XD akkor már inkább legyen sima szőlő XD (szegény meggyalázott szőlőszemek.... mindig ez jut eszembe ha mazsolát látok XD túl sok Johnny Depp filmet láttam :'D ♥ )

Amúgy meg leszedtem Onegai Kanaete Versailles dvdt amit felraktak... meg is néztem.... X'D rongyosra röhögtem magam rajta komolyan XD így sokadszorra nézve némelyik rész nagyon fárasztó XD a kiscsajt péklapáttal nyomtam volna tarkón, de ez már az én bajom XD Kamijo tök türelmes volt én meg csak röhögtem amilyen fejeket bevágott, amikor a kiscsaj odament könyörögni X'D DE!!! Kamci forgós széke kell *w* Kamcival együtt is jöhet nem bánom XD Masashit meg meg kell zabálni annyira bvaaahaha (*´ω`*)
na~ de most megyek... nézni tovább Samurai High School utolsó 2 részét X'D
Erről jut eszembe, megnéztem Juui Dolittlet :'D Guriiiii XD a kötsög orvos Narimiya meg a traumás másik állatorvos :'D ♥


na és akkor a végére zene, hogy legyetek boldogok :'D mert ma sokat hallgattam ezt a számot ♥
Versailles - Judicial Noir



és amiről lemaradtam, de le is töltöttem pótolni hiányát:
Matenrou Opera - Helios

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése