2011. július 4., hétfő

~ 260. Eltés diák lettem :'D

Nem, nem kell megijedni, nem megyek el Károliról vagy ilyesmi, csak ma volt szerencsém egy másik egyetem indexleadós napjába belecsöppenni :'D

Kezdődött minez azzal, hogy tegnap beszélgettünk msnen Serával, aki akkor nem is, de ma hajnalban megkérdezte h nem-e lenne kedvem ma vele összefutni, mert feljön kicsit Pestre (átutazóba :'D) szóval hajnalban lettem értesítve, hogy fél 11-kor összefuthatnánk. Szal 9-re mentem a buszhoz, 10-kor már a Blahán voltam, szal úgy döntöttem, inkább átsétálok Astoriára. Nem siettem el a dolgot, végül 1-2 perces különbséggel érkeztünk meg Serával a megbeszélt helyre, és mentünk be az Eltére jegybeírni meg indexet leadni. Utóbbit csak második körben tudtuk elintézni, mivel csak délután volt fogadás...
Szal irány a népliget :'D Közben Sera intézte a nap további eseményeit telefonon, remélem jól el lesztek Dáviddal :'D
Na, szal kimentünk a Népligetbe, dombtetőre fűben ülni XD Sera hozott túrós meg almás sütit, szal leültünk a kabátunkra/kendőnkre, hasra is vágtuk magunkat a napsütésben és szélben X'D kibeszéltük a sok idétlen japán zenészt, meg egyéb embereket is. Aztán irány vissza Elte, indexleadás :'D Végül kikísértem a délibe, onnan ment vonattal tovább~ meg vettünk sültkrumplit, ami leégette a nyelvem X'D
Aztán indultam én is haza, ami megint nem telhetett el teljes nyugalomban :'D
Tudni kell, hogy pénteken mikor hazafele jöttem 4/6-os villamoson, összeakadtam egy "tömegközlekedéses perverzzel" ami annyiban kimerült, hogy megpróbáltam nem tudomást venni a jelenlétéről, amint ott áll mellettem és nemtom mit magyaráz, de a velem szemben ülő nő arckifejezéséből ítélve hát.... nem is lettem volna kiváncsi rá. Köszönet kamijonak és a hangjának, hogy 1: nem pánikoltam be, pedig közel jártam hozzá 2: a másik véglet: nem váltam agresszívvá és vertem agyon a zaklatót az esernyőmmel. szerencséjére a táskám alján volt és nem volt erőm előhalászni onnan. Végül leszálltam Borároson, ahol azt hittem már nem követ, de tévedtem: lent a 2-es villamos megállójában a karomat is megfogta, mikor betelt a pohár és leordítottam, hogy hagyjon már a picsába békén. Szóval egy elég nyugodt természetű személy vagyok, aki inkább tűri a dolgokat és nem kezd balhézni, mert akkor persze én lennék a bunkó meg minden, hogy ha felemelem a hangom vagy akármi...
Na, ma ilyesmi nem volt, csak tőlem pár méterre egy hapi nagyon elkezdett ott ordítozni, így jobbnak láttam, ha inkább leszállok a legelső megállónál és megvárom a következő villamost, mielőtt elfajulnának a helyzetek. o__O;

Na, összefoglalva a tényeket, imádom Serát, és hogy annak ellenére, hogy én nem hiszek neki, mindig agyondicsér, hogy szép vagyok meg csinos vagyok meg vicces stb~ ilyenkor azt érzem, hogy valami hiányzik. És általában az, hogy ne csak egy barátnőm mondjon nekem ilyeneket, hanem mások is meglássák ugyanezt bennem. Na de arra várhatok, mert sosem fog megtörténni :'D



más: Ami kimaradt X'D vége a vizsgaidőszaknak ollé~ vagyis már csütörtökön vége volt, szóval jöhet a pihenés~
Csütörtök délután összefutottunk Shizuval és átmentünk kicsit Flóhoz, mertmiértne alapon :D jó ez így, hogy most nem kell már azon agyonidegelnem magam, hogy vizsgázni kell. majd folyt köv decemberben X'D mármint a vizsgák. suli meg 2 hónap múlva.
na, de átmentünk Flóhoz, Shizu hozott a laborból sárgabarackot :'D én meg voltam a guinea pig, hogy ha megettem és még élek, akkor ehető X'D finom volt *w* Jól elnevetgéltünk meg macskát gyöntöltünk X'D inkább Shiz gyöntölte, én meg ráhagytam XD meg lefényképeztük Fló babáit~ akiknek még mindig nem jegyeztem meg a nevét ohmájgád XD szal teljeség igénye nélkül :'D

vakarja a popsiját XD
tetkó és a csipkés bugyi :'D *menekül*

és a lábaink :'D én vagyok a csíkosban~

búú~ ennyi :'D

8 megjegyzés:

  1. Örülök, ha neked is jó volt, mert én baromi jól éreztem magam! Csak olyan szörnyen jött ki, hogy elrángattalak a suliba is és olyan hamar elmentem...
    Ami a többit illeti: én is imádlak, te, és jobban tennéd, ha hinnél nekem végre, mert kénytelen leszek lerágni a nyakicádat. XD

    VálaszTörlés
  2. Oh, én örülök az ilyen spontán elrángatásoknak :'D Máskor is lehet ilyentet csinálni, amikor feljövöl, csak szólj előre :'D
    Ami a többit illeti: majd egyszer talán hiszek :'D a nyakamat meg hagyd ki, mert csikis és nem akarok halláskárosodást okozni neked a visításommal XD ♥

    VálaszTörlés
  3. Akkor a szócséplésem úgy látszik nem ér el hozzád^^

    VálaszTörlés
  4. a szócséplésed a napokban történt. eme bejegyzés meg másfél hete kb :'D már javulok naa XD ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Tudtommal elég sokat szoktam neked mondani. Nem csak az elmúlt napban-.- De biztos szar a memóriám

    VálaszTörlés
  6. be ne sértődjél már D: ♥ mostanában nem kell mondogatni~ azt a bőgést meg amit levágtam Sera blogjának olvasása után nem kell figyelembe venni X'D *menekül*

    VálaszTörlés
  7. Mimimi? Te sírtál? Ejnye, cukorborsó... ♥

    VálaszTörlés
  8. igen. és? u__u nem szabad? XD

    VálaszTörlés