2011. július 19., kedd

~ 265. szülinapoltunk :'D

nem, nem az enyémet XD az még odébb van 1 hónappal~

Húgom keresztapjának volt most a szülinapja és átmentünk délután/este felköszönteni.
Amiből az lett hogy unokahúgommal meg húgommal csináltunk szendvicset, ettünk, aztán elmentünk PS2vel játszani XD a felnőttek meg kint voltak a teraszon és iszogattak, beszélgettek. na de legalább jót játszottunk XD húgommal Incredible-t választottuk mert miért ne XD órákig ott nyomattuk a pályákat úgy h nem tudtuk mikor merre kéne menni és mit hogyan kell legyőzni XD de mondjuk arra nem fogunk rájönni hogy meddig lehet elmenni, mivel sztem a játék felénél haza kellett jönnünk, mert már majdnem ma volt X'D

DE~ kaptunk browniet *w* isteni finom vooooolt~ ♥__♥ ( *´ω`*)ノ
Amúgy szendvics mellett én ettem bifszteket. mert szeressem *w* ♥ Mondjuk vicces volt úgy enni, hogy nálam van egy adag bifsztek a konyhában, a pirítós meg kint a teraszon a többieknél X'D unokahúgom csórt be párat X'D mert ő is akart enni, igaz ő lekváros pirítóst :'D házi lekvárral mert ők is csináltak pár üveggel~

na de jön a vihar, nekem meg aludnom kéne mert 2 napja nem cisnálok egyebet, csak olvasok kb XD aludni kb 2 órát aludtam délután.
De ha annyira nem bírom letenni JRWard könyveit *w* azért most 3 nap alatt kiolvastam a Fekete Tőr Testvériség 6. kötetét~ és neki kezdtem a Beavatásnak, ami Zsadist és újszülött lányának, Nallának a történetével kezdődik, folytatódik mindenféle kimaradt jelenettel meg interjúval a Testvérekről/Testvérektől/írónőtől és hasonlók XD beleolvastam még mindig anya is ovlasta és nagyon akartam már ezt a kötetet XD csak gondoltam, hogy ne legyen annyi spoiler benne inkább elolvasom az előtte levő 6 kötetet és csak utána kezdek neki. Szóval~ most el jött az ideje, én meg sztem most olvasok még kicsit belőle aztán alszom, mert délután Doával terveztünk egy kis városban mászkálást meg vásárlást XD

na bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése