2011. február 2., szerda

~ 230. fakkhellyeeah~ XD

mert megcsináltam~! XD
átmentem a mumustantárgyambóóóóóóól XD
háromszor buktatott meg a tanár, negyedjére meg 4essel átmentem XD hát ez hihetetlen :'D
am Ókori és keleti nyelvek és írások :'D
és fél perc gondolkozás után adta meg, hogy akkor arab írás XD
nekem meg 1 percembe telt, mire rájöttem, hogy wtf nem tudok semmit XD
aztán szépen és túl lassan eszembe jutottak a szavak a jegyzetből, igaz kb sztem összefüggő mondatokat alig bírtam mondani, de a lényeget elmondtam, ami eszembe jutott. kúfi, naszkhi és fulf írás XD de kb ugyanazokat a szavakat és jellemzőket soroltam végig párszor, kérdezett a tanár is párszor, de kb csak tippelni tudtam, nagyjából jól X'D
és a végén közöltem, hogy hát sajnos ez csak egy négyes.... mondom WTF már azt hittem, megint karó X'D hát utána, mikor kijöttem, alig lehetett letörölni az elégedett vigyort a képemről, remélem a sok idegen többi ember nem nézett nagyon hülyének XD
na de most már nem érdekel~ átmentem és ez a lényeg XD
aztán elmentem fel, hogy fél kettőig még van időm, mert elvileg akkor lett volna angol irodalmi műveltség és forráskezelés jegybeírás, de Kállay tanárnő pont kijött, és mondta, hogy ha csak a jegybeírásért jöttem be, akkor beírja nekem most, és akkor ne várjak délutánig~
szóval fél 2 helyett 10 után már be is volt írva a jegyem, aztán TOn le is adtam az indexet, és most másfél hétig nincs dolgom :'D
de legalább hétfőig, mert akkor lesz tárgyfelvétel, amivel nem vagyok tisztában, hogy miket kéne felvenni XD vagyis inkább angol minorra miket kell felvenni, mert az egy dolog, hogy van egy tárgylista, hogy melyik félévben miket kell felvenni, az a másik dolog, hogy van olyan 2. féléves óra, aminek az előfeltétele 3. félévre van kiírva X'D vagy csak én nem tudom jól értelmezni a tárgykódokat és az egész táblázatot XD na, majd kiderül... meg egy órarend se ártana, hogy melyik óra mikor van, ne legyen megint, ha van rá lehetőség, hogy több órám ütközik...

de közben rájöttem, hogy szövegolvasásra elő kéne vennem a Shirut és az utolsó óra kanjijait kiírni, mert első órán abból lesz zh XD na, de szerintem az még kicsit ráér, elég lesz egy hét múlva elkezdeni XD

addig is~
most facebookozom egyet, aztán addig eldöntöm, hogy J.R.Ward könyvet olvasom tovább (Síron túli szerető *o* Rhage *o* *szétfolyt fengörl* ) vagy Fruits basket mangát olvasom tovább XD vagy animézek vagy sorozatot nézek (Bones vagy Gyilkos elmék) vagy doramázok XD
azt hiszem, egyelőre Rhage vezet XD ♥

amúúúúúúgy meg XD Versailles dorama valami halálos XD
és sikerült felvennem~ igaz, megint az eleje lemaradt, mert real player nem akarja időben elindítani, de kb az nem is lényeges XD
de a mostani rész XD Yuki és Masashi kiálltak az út szélére forgalmat számolni vagy mit XD eszement idióták ♥
ésésés~ meg akarom rendelni a Philia type B változatát *w*
EZÉRT *o*


*szétfolyt*
de most komolyan, ezek egyszer engem a sírba tesznek *w*
és kb ilyenkor nem akarom elhinni, hogy én ezekkel az emberekkel már találkoztam, és kezet is foghattam velük és válthattam velük néhány szót, ésésés *w* csodálatosak és nekem kellenek X'D ide most azonnal XD de elég egy Masahi is :3 ♥

3 megjegyzés:

  1. Jöhetnének megint, nem azért... T__T Szívesen elhalmozná őket a ST megint... XD

    VálaszTörlés
  2. nekem annyira furcsa ez a feketeség :S nem tetszik... azt barokkos vámpíros formájukat szeretném megint ;_- </3

    VálaszTörlés
  3. jöjjenek csak :'D és jöhetnének több napra, és akkor ihatnak is nyugodtan X'D *hülye*

    am nekem tetszik ez a fekete *w* Masashinak jól áll *w* mondjuk Hizakin meglepődtem, de láttam én már ilyen kis lenge szoknyácskában X'D

    nyáháhá~ ellopom Macchant *w* *rohangászik morcicával*

    VálaszTörlés