2011. február 22., kedd

~ 237. Kínai kajáldás tali :'D

Szóval kedd :'D
szabad óráimban megejtettünk egy kis talit Kittyvel és Serával, mert miért ne, ha már Kitty fent volt Pesten, és mi ketten is ráértünk.
Elvileg dél körül találkoztunk volna, amiből majdnem 1 óra lett, de csak sikerült összehozni XD Sera meg pont jókor érkezett, szóval nem kellett érte se visszamenni a kajáldából, meg Kitty is később jött, szóval na :D
Elindultunk Ayamiékhoz, mert Sera szeretett volna vele beszélni, meg hamár akkor mi is beszélgetni, de nem volt otthon. Szóval elmentünk, tettünk egy kört a környéken, megtaláltuk a Kyoto éttermet XD aztán vissza a kínai kajáldába~
aah finom volt *w* de lehet csak én vagyok béna, de a kis adagot se bírtam megenni T__T szezámos csirke rizzsel~ ♥
Közben beszélgettünk mindenféléről, suliról, pasikról, ami nekem nincs XD de mégis lehetett a mindennapi nyekergéseimről egy bizonyos személy irányába... na lényegtelen XD
Aztán kaptunk Serától fülbevalót *q* le is fényképeztem a sajátomat, majd felrakom valamelyik nap. Kettőt is kaptam, mert nem tudtam választani, és most olyan genyának érzem, hogy ilyen bunkó mód kettőt is elvettem .___.

Aztán majdnem késve visszaértem a suliba, mert angol fonetikából quizt írtunk XD Írtam már jobbat is, az tény :'D aztán meg volt még egy japán órám is 6-tól... imádom a keddet és a csütörtököt, amikor van 4-6 lyukas órám, mert reggel 8tól és este van csak órám... najó, csütörtökön déltől is van egy, de utána fél 2-től 6-ig semmi XD kedden meg fél 10-től délután 4-ig semmi... szóval jó kis órarendem van :'D

am most péntek éjjel van, mert csak most jutottam el odáig, hogy befejezzem ezt a bejegyzést XD

2 megjegyzés:

  1. Hééé, Honya-Honya, mondtam, hogy nyugodtan, ne érezd magad genyának. :) És nagyon jó tali volt, több ilyet! o^^o

    VálaszTörlés
  2. jóóóó~
    a virág meg el akar hagyni, szal majd rakok rá olyan kis izét, hogy ne essen ki a fülemből ^^" a másik az nyugis *w* XD

    és majd még még talit~ ♥

    VálaszTörlés