2011. február 25., péntek

~ 238. Perhoshakki

mert már 1 hete meg akarom nézni, de most jutottam el odáig, hogy ezt meg is tegyem~

Szóval. a filmet azért akartam megnézni, mert Jussi játszik benne XD
Az Uniklubi énekese ♥ és én most nagyon bele vagyok szeretve a hangjába... meg Jussiba is *w*

Amúgy egy szót se értettem belőle, mert finnül nem tudok XD De még a lényegére se nagyon jöttem rá :'D
Kb annyi jött le, hogy Jussi meg a haverjai egy banda tagjai, van sok alkoholizálás, koncert, Jussi összejön az egyik csajjal, lefekszenek, de csak egy numeraként tekint a csajra, aki gondolom terhes lesz XD a végén meg Jussit elüti egy kamion, de kb egy lábtöréssel túléli :'D

szóval a felfogóképességem nem jó XD
de az elrontott jeleneteken jót röhögtem XD

na, aki akarja, itt a film 1. része youtuben, a többi a felhasználónál:

és az elrontott jelenetek XD


Jussi a tükör előtt kanoskodik és elröhögi XD annyira hülye XD ♥

am sztem PEDOBEAR befigyelt, mert ha jól tudom, 2004es a film, szóval Jussi kb 19 volt XD a csaj meg nekem nem tűnt 15nél többnek :'D bár nemtom XD


amúgy meg... szerdán volt az Apocalyptica koncert itt Budapesten, és én nem mentem T__T
de bánom, mint a fene XD de legközelebb semmi nem állíthat meg, elmegyek! Látni akarom őkeeet~ ♥
nyah, asszem mára ennyi, lassan megyek aludni, mert minnyá hajnali 1 XD
és egész héten napi max 3 órákat aludhattam ^^" szóval a mai napot szerintem átalszom, aztán 1 hétig megint nem alszom semmit XD
baii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése