2011. február 14., hétfő

~ 235. Uniklubi és egyebek

Néhány napja az Uniklubi együttes albumai mennek folyamatosan winamp lejátszóban XD
Pedig eredetileg Lovex számokat akartam hallgatni, de mivel húgom ült éppen a nagygépnél, a pendrive-ok meg Doánál maradtak (ma már hazahoztam őket XD) így maradt az, hogy youtuben nézek videókat...
és kiadta egyik találatnak az Uniklubit. kicsiben azt hittem a képre, hogy Lauri van rajta, és a Rasmust otthagyva másik bandát alapított, mire nagyban rájöttem, mikor a videó elindult, hogy az nem Lauri XD

de tökre tetszenek a számaik *w*
igaz, egy szót sem értek belőle, mert az egész finnül van XD
na de majd keresek valahol dalszöveg fordítást, hátha van... vagy feliratozott videót :'D
szeretem az énekes hangját *w*


más: bonyolódik a suli XD
az órarend...
mert mint ma kiderült, még egy órám ütközik XD
szóval viccesen és röviden, hétfőn4-ből 3 órám ütközik...
8-9.30-ig angol nyelvfejlesztés és japán filológia 2 lenne...
10-11-ig leíró nyelvtan előadás, amiről kiderült, hogy kötelező bejárni XD na nekem akkor japán nyelvgyakorlat 4 van :'D de az 10-11.30-ig...
12-13-ig pedig a másik gyakorlati angol leíró nyelvtan :'D csak hogy egymásra épülnek, szóval...
a japán nyelvgyakot átrakom csütörtökre, csak ma már nem tudtam beszélni Rina-sensei-el, hogy csütörtökön járnék be, nem hétfőn, bár sztem nem lesz gond, mivel csomóan meg csütörtökről hétfőre akarnak átjönni XD

szóval vicces egy félév lesz :'D


végére megint: Uniklubi *w*


Még akkor is, ha nekünk adnák az egész világegyetemet, csak egy pillanat és elérném.
Még ha a világ térdelne előttem, én csak meggyújtanám és Holnap,
Holnap újra gyászolnék...

olyanszéééééép *w* ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése