2011. február 5., szombat

~ 232. piros máffin és a többiek XD


hát, köszönöm megint ezt a csodálatos napot :'D remélem még lesz pár ilyen XD

na de az elején:
- reggel bementem Doával a suliba, leadta az indexét (én már szerdán leadtam XD)
- aztán mentünk át hozzá, ahol volt egy sor harc a megírt fejezetekért, amiket végül nem kaptam meg ;__;
- kaptam finom ebédet *w*
- 2 körül mentünk Shizuval Floékhoz, mert Pon és Leri feljöttek Pestre *w*
- arra érkeztünk, hogy Pon és Flo kotyvasztanak a konyhában XD lett
máffin *w* olyan jó, tömény, csokis, csoki bevonattal és bounty darabokkal a tetején X'D
- közben nekiálltak ételszínezővel is alkotni, amiből piros máffin lett XD Pon, ahogy ott állt a konyhaajtóban és csorgatta a tálba a habverőről a piros trutyit XD Leri visszakérdezett, hogy "ennek így kell kinéznie?" XD de végül abból a piros máffinból nem nagyon ettünk XD
- volt mákos-ananászos süti is XD Shizuval meg Lerivel kiszedegettük az ananászt, mert azt egyikőnk sem szereti XD aztán az a kicsit mákos-ananász kupac úgy nézett ki, mint egy kis adag petrezselymes krumpli XD
- jókat beszélgettünk közben, előtte, utána :'D kibeszéltünk jó pár, a föld másik felén élő személyt :'D Aki szülinapját, Chibioyáékat meg nemtom még kiket, de sokmindenkit valszeg XD
- imádom, mikor Shizu megkergeti a macskát, mert nyünyörgetni akarja, az meg menekül előle XD
- meg Floék kutyáját is :'D ahogy ott kuncsorgott kajáért, miközben ettünk XD
- vacsira kaptunk házi készítésű hamburgert *w* de alig bírtam megenni azt az egyet is egyszerre XD
- aztán olyan... 9 körül indultunk el hazafele Shizuval, mert neki a vonatja ment, nekem meg a buszom, ha elértem volna a 21.45-öst XD végül 1 órával utána levővel jöttem haza, és hát jó későn érkeztem, a fejem is le akarták tépni XD de még egyben vagyok :'D


na és akkor piros máffinok XD


na és akkor, mivel elfelejtettem postolni ezt a bejegyzést, és jelenleg hátfő van XD
így a hétvégéről is őár szóban :'D
vasárnap voltunk Shizuval Ázsia centerben ruhát venni, persze rám való nadrágot nem lehet sehol kapni, akkora a seggem XD
bár biztos lett volna, ha kb nem egy üzletbe merek csak kérni, hanem majd máskor máshol is XD
addig is, hazafele bementem Csepel plázába, ahol van egy angol használtruha turkáló :'D és ott találtam magamra egy világos, sztem türkizes nadrágot *w*
szal rám max turkálóban lehet gatyát venni XD

ma meg megvolt a tárgyfelvétel... hát mit ne mondjak, volt egy adag szenvedés, mire sikerült úgy beosztanom és felvennem az órákat, hogy csak 2-3 ütközzön XD
2 gyakorlati angol 2 elméleti japánnal, 1 elméleti angol gyakorlati japánnal, és 2 angolos, amiből valszeg az egyiket inkább leadom és jövőre veszem fel, mivel nincs meg az előfeltételes tárgy hozzá XD
így van 15 órám, ami kb 42 kredit, szal legyek boldog :'D
és hurrá, gyönyörű órarend XD heti 3x mehetek be hajnali 8ra T__T ebből csütörtökön olyan lesz, hogy 8-9.30ig szövegolvasás 2, aztán 16-tól 20-ig lesz órám -__-
nemakarok olyan későőőőőőn T__T de kedden is olyankor lesz órám XD hogy ez mekkora gyönyör lesz így...


amúgy... ma lett volna 18.20-tól Onegai kanaete Versailles, de valahogy nem volt o__O; délután 5 óta megy az MBS nálam, és semmi...
először koreai dorama volt japán szinkronnal és felírattal (Hero XD és mire felismertem Lee Jun Ki-t XD) aztán teleshop XD volt ott mindenféle szar reklámozva, többek között magyar takaró XD ilyen libapihével töltött, meg nocomment XD meg GPS meg ékszerek... namindegy... azóta se semmi... sztem itt valami gonoszkodás van, mert ez inkább tűnt nekem annak, hogy egész nap TBS megy az MBS helyén, mintsem hogy a saját műsora lenne a csatornának...
jelenleg épp 6.45 van Japánban, és az Ashita no Joe filmhez van vmi reklám meg beszélgetés és Yamapi meg mittén X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése