2011. február 27., vasárnap

~ 239. ez a hétvége...

kezd egyre ergyább lenni... én meg lassan hajat fogok tépni, meg a következő 3 napban fejeket is.

szóval, még az angol Leíró nyelvtan házim nincs kész XD egyszerűen a feléig eljutottam, és sehova tovább, annyira elzsibbadt az agyam tőle x__X
a sima angolra meg még nem írtam meg a levelet, meg nem is tanultam a tesztre...
de hát még korán van :'D és sok idő reggel 5-ig...

másik: le kéne adnom keddig a Diakóniaihoz a lapot (szoc tám költségtérítéseseknek) de 1: anyám nem kért még jövedelemigazolást 2: húgom nem kért iskolalátogatásit... és akkor hogy adjam így le??!?!?? szal ha anyámék miatt nem kapom meg, akkor le fogom tépni a fejüket...

szal remélem a papírok meglesznek holnap és kedden még le tudom adni őket...

aztán szerdán meg megjutalmazom magam, és megveszem végre Girugämeshre a jegyet XD mert még nem tettem meg, de nincs kedvem több koncertet kihagyni m(_ _)m

na, asszem most megyek vissza fordítani, levelet írni meg körmöt lakkozni XD közben meg had menjen az Uniklubi meg Apocalyptica ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése